Heameel on näha, et Mari-Liis mulle auhinna edasi andis. Tore on saada auhinda toredalt inimeselt 🙂

Tunnustuse saamisega kaasneb kohustus esiteks vastata 5-le küsimusele oma blogi kohta ja teiseks jagada tunnustus viiele blogile edasi.

Siin on kõigepealt vastused küsimustele:

1. Millal alustasid oma blogiga?
Ma arvan, et see oli 2005 aasta lõpp. Kahjuks ma hetkel järele ei saa kontrollida, kuna selle keskkonna paroolid on targas kohas peidus.
2. Millest kirjutad oma blogis ja mida kõike see käsitleb?
Aktiivsem blogimine on 2006 aastast ja hõlmas ikka toitu, veini ja Sloveeniat peamiselt. Nüüd tagasi Eestis olles möödunud aasta suvest, on ka lihtsalt lobajuttu.

3. Mis teeb sinu blogist erilise võrreldes teistega?
Varasemal ajal oli selge eristus seoses Sloveenia ja Horvaatia kajastamisega.

4. Millest sai alguse sinu blogimine?
Kuna elasime väljaspool Eestit, siis oli blogi kaudu kõikse lihtsam suhelda pere ja sõpradega.

5. Mida tahad muuta oma blogis?
Taas saada järjepeale toidupostitustega ja muu loba välja jätta. Hetke elutempo on aga selline, et söögiteoks palju aega ei jää, niiet eks paista.

Aga auhindade edasiandmisel ma otsustasin jääda toidublogide juurde  (välja tegemata, kas nad juba saanud on või ei auhinda)

  • Mari-Liis ja Siit nurgast– mäletan kui Mari-Liis kirjutama hakkas, siis teda tundmata oli hää tunne. Asi paistis ehe ja ponnistamata. Nii on ka jäänud. Lisaks pildid on head.
  • Silja, Food & Paris– põnev ja huvitav on.
  • Vernanda– mulle meeldib, et ta ei jahvata liiast, jutt selge ja retseptid sellised, mida kiirelt annab järgi proovida kodus. Lisaks reisijutte aegajalt.
  • Profa– mina annan temale küll puht seksistlikel kaalutlustel, st. et ainumas mees, kes kokablogides pikka aega figureerinud. Lisaks muduelus tore. Ja tema lihasuitsutamisõpetussõnadest oli palju kasu.
  • Kiilike– meeldib et on selge jutt ja lihtsad toidud. Ja üks pirukapõhi aastaid tagasi tema juurest leitud, on siiani kasutusel.