Eelmisel nädalal küpsetasin valmis ühe me jõulukeeksidest. Retsept BBC Good Food lehelt, see mind painanud juba jupimat aega. Kuivatatud marjadest läks sisse nii heledaid-kui tumedaid rosinaid, jõhvikaid, aprikoose, viigimarju.
Kuivatatud puuviljad jõulukeeksile
Kui olin marju keetnud rummis, siis ei raatsinud kohe nendega miskit tegema hakata, seisid ühe päeva, käisin ja nuusutasin neid nõnnasama.
Rummis keenud kuivatatud puuviljad jõulukeeksi tarvis

Kuskilt jäi mul kõrva märkus, et muscovadot tasub avatud pakina hoid külmikus. Mul ta suvest saati seal oli. Ja tõepoolest, töötab asi, saab kenasti kätte ja murendada teist näppude vahel. See oli väga zen tegevus.

Aga keeks ise lõhnab oivaliselt. Ma sel aastal katsun end jälgida, et liialt alkoholiga teist ei leota, eelmisel aastal sai see saatuslikuks.

Jõulukeeks (pilt BBC Good Food lehelt)

pilt valmis keeksist BBc GF lehelt.

Leidsin ka purgi eelmisel aastal rummi sisse likku pandud rosinad üles. Küll olid hääd. Neid ma kohe keeksi sisse ei raatsinud pannagi. Käin ja nokin nõnnasama.