Ühel päeval tuli mul ennastunustav isu moonirullikute järgi. No selliste, kus vahel kreemi ja terved mooniseemned, mis mõnusalt hammaste vahele kinni jäävad.

Retseptigi suutsin välja mõelda.

Siis aga vaatasin lähemalt mooniseemne pakki, mille poeriiulilt olin võtnud ja no jahvatet teised. Tere tali! Vaid ühes olin ma kindel, et moonirullikus tahan ma terveid seemneid.

Aga see laps meil, moonisaiakeste sõltlane. Leppisime siis kokku, et teeme rullkooki. Hea piima ja tee kõrvale ampsata.

Moonikeeks

Retsepti leidsin Ida Savi raamatust.

  • 100 gr võid
  • 150 gr suhkrut
  • 3 muna (eraldi kollased ja valged)
  • 4 spl mooniseemneid
  • 1 tl riivitud sidrunikoort
  • 100 ml piima
  • 180 gr jahu
  • 2 tl. küpsetuspulbrit
  • või ja suhkur vahustada, lisada munakollased ükshaaval. segada hulka ülejäänud ained (jahu ja küpsetuspulber omavahel enne segada), kõige lõpus vaikselt hulka vahtu löödud munavalged. 200 kraadises ahjus oli miski 35 minutit.